20 juni 2019 18.00 uur - 21 juni 2019 04.00 uur

Open avond C.S.V. Alpha

C.S.V. Alpha is een christelijke studentenvereniging. Deze avond is bedoeld voor geïnteresseerden om Alpha te leren kennen. We beginnen de avond met eten, gevolgd door een thema-avond met het onderwerp "'verwondering'- de basis voor geloof en wetenschap". Cees Dekker, natuurkundige en universiteitshoogleraar in onder andere nanobiologie, zal ons meenemen in dit onderwerp. De avond sluiten we af met een borrel.

Van de 110 leden kent de vereniging een grote actieve kern, die zorgt voor een bruisend en gevarieerd verenigingsleven. Hierbij gaan vorming en gezelligheid hand in hand samen. Iedere twee weken zijn er Bijbelkringen over uiteenlopende thema's en er worden regelmatig thema-avonden georganiseerd. Daarnaast is er ook een hele hoop gezelligheid bij de wekelijkse sociëteitsavond, leuke feesten, gala’s, relaxte weekenden en de jaarlijkse zeilweek. Er is dus iedere week genoeg te beleven!

Bij Alpha vind je leden met allerlei verschillende achtergronden, van reformatorisch tot pinkstergemeente, van katholiek tot helemaal geen kerkelijke achtergrond, van mensen die actief met het geloof bezig zijn tot mensen die juist zoekende zijn. Die diversiteit zorgt ervoor dat veel verschillende mensen zich thuis voelen bij C.S.V. Alpha en dat er altijd aanleiding is tot een goede discussie.

Meer informatie: https://www.facebook.com/events/1637214536421888/ or www.csvalpha.nl

Pakkerij, Oude markt 24-3
20 juni 2019 18.00 uur - 21 juni 2019 04.00 uur
Toegang gratis