20 december 2022 20.00 uur - 22.30 uur

Kerstviering

Dinsdag 20 december organiseren twee van de christelijke studentenverenigingen, C.S.V. Alpha en Navigators Enschede, een kerstviering. Deze zal plaatsvinden in de prachtige, historische, Grote Kerk op de Oude Markt, midden in de stad.

Samen met studentenpastor Jaco Zuurmond zullen we het kerstfeest vieren, met kerstliederen uitgevoerd door onze band en het verhaal van de geboorte van Jezus Christus. Na afloop is er een warme kop koffie en tijd voor een gesprek.

Of je nu gelovig bent of niet, dat maakt niet uit, deze dienst is voor iedereen toegankelijk. Kom voor de muziek, het bekende verhaal of uit nieuwsgierigheid. Dus iedereen die geïnteresseerd is, kom langs, de viering begint om 20:00 uur. Een deel van de dienst zal in het Nederlands zijn en een deel in het Engels.

Graag tot ziens en een gezegend kerstfeest!

Grote kerk op de Oude Markt in Enschede
20 december 2022 20.00 uur - 22.30 uur