15 - 16 februari 2023

Career Fair

Hoi,

Op 15 en 16 februari vindt de Carrièrebeurs van de Business Days Twente plaats in de Grolsch Veste tussen 10:00 en 16:30! Alle studenten van de Universiteit Twente krijgen hier de mogelijkheid om meer dan 160 bedrijven te ontmoeten. Al deze bedrijven staan klaar om met jou in contact te komen! Je krijgt de kans om langs de verschillende beurs stands te lopen om met een bedrijf naar jouw keuze in gesprek te gaan. Het is een uitgelezen kans om in contact te komen met bedrijven om je te oriënteren, een stage/masteropdracht te vinden of zelfs je droombaan.

Naast netwerken is er ook de mogelijkheid om op de Carrièrebeurs je cv, portfolio of LinkedIn-pagina te laten checken. Heb je een goede foto nodig voor op je cv of LinkedIn-pagina? Bezoek onze fotograaf op het Development Plaza!

Kom gerust langs op de Carrièrebeurs wanneer het jou uitkomt, want inschrijven is niet nodig en je kunt gratis naar binnen lopen. Ben je benieuwd welke bedrijven op welke beursdag aanwezig zijn? Kijk dan op www.businessdaystwente.nl voor meer informatie!

We hopen je te zien op de Carrièrebeurs!

Met vriendelijke groet,
Het 39e bestuur van de Business Days Twente