31 mei 2019 19.30 uur - 23.00 uur

Big Battle III

In het kader van gezelligheid en vriendschappelijke competitie gaan de beste studentenbigbands van Nederland de strijd met elkaar aan! Na een middag coaching van grote namen uit de Nederlandse muziek, zal ‘s avonds elke band alles uit de kast halen om de jury ervan te overtuigen dat zij de titel ‘de beste studentenbigband van Nederland’ verdienen. Met een avond vol spetterende funk, soul en jazz belooft het een avond te worden die je niet mag missen!

Dit jaar zal de derde editie van de Big Battle plaatsvinden op 31 mei 2019 in Metropool Enschede, georganiseerd door studentenjazzvereniging StuBiBa. De Utrechtse Studenten Bigband zal in de Saxion zaal haar titel verdedigen tegen de Groover Bigband (Delft), de Amsterdamse Studenten Bigband en de UTmost Bigband (Enschede). Het wedstrijdstuk ‘Habits’ is speciaal voor deze gelegenheid geschreven door de jonge Enschedese componist Joris Bolhaar. De workshopleiding/jury zal bestaan uit Jan Wessels, Vincent Veneman, Marc Scholten en Rob Horsting. Het belooft dus een mooi feestje te worden met enthousiaste bands en goede muziek, dus mis het niet!

Voor meer informatie, check de website!

www.big-battle.nl

Direct kaarten kopen? Klik hier