3 mei 2023

CREATE TOMORROW 2023

📢 CREATE TOMORROW 2023 📢

Wil jij €4000 winnen? Door deel te nemen aan Create Tomorrow maak je daar kans op! Create Tomorrow, in het kort, is de grootste studenten denktank ter wereld waar je met je team werkt aan een bedrijfscase en het winnende team wint de grote prijs van €4000! Gedurende de dag zijn er sprekers, workshops en entertainment. Verder is dit een volledig verzorgd evenement, dus lunch, diner en drankjes worden verzorgd. Na de studentendenktank is er een geweldige afterparty! Create Tomorrow vindt dit jaar plaats op 3 mei op het Ganzeveld van de Universiteit Twente.

💰 Win €4000

🗓️ 3 mei

📍 Ganzeveld van de Universiteit Twente

🌐 Werk met je team aan een case

🎬 Bekende daghost, entertainment, sprekers, workshops

🍴 Inclusief lunch, diner en drankjes

Klinkt interessant? Schrijf je in via onze website en wie weet zijn jullie de gelukkige winnaars! Je kunt je aanmelden met een team (6-8 personen). Als je niet aan de minimumeis van 6 personen voldoet, bestel dan gewoon het aantal tickets dat je nodig hebt, en wij zorgen ervoor dat je een partner krijgt met andere subteams/enkelvoudige inschrijvingen!

Om op de hoogte te blijven van de laatste informatie, zorg ervoor dat je op de hoogte blijft door Create Tomorrow te volgen op Instagram.

Neem voor meer informatie een kijkje op onze website en/of Instagram!

Ganzenveld
3 mei 2023