Ontdek de Extracurriculaire Course Finder van de UT

We hebben leuk nieuws voor je: de Extracurriculaire Course Finder is nu live.

Veel studenten zagen de noodzaak van een toegankelijk platform waarop alle extracurriculaire cursussen van de UT te zien zijn. De Extracurriculaire Course Finder brengt het trainingsaanbod van UTLC, SACC, Career Services en Cultuur samen. We hebben ook een selectie online cursussen van GoodHabitz opgenomen.

Ga naar de Extracurriculaire Course Finder via deze link: www.utwente.nl/studentcourses

Geef je mening

We willen dat deze Extracurriculaire Course Finder zo goed mogelijk afgestemd is op jouw wensen. Daarom zijn wij actief op zoek naar je inbreng. Heb je suggesties of wensen voor verbetering? Laat ons via de enquête weten hoe we de Extracurriculaire Course Finder nog beter kunnen maken.

Neem een kijkje

•         Klik op de link: UT Extracurriculaire Course Finder

•         Ontdek het cursusaanbod van UTLC, SACC, Career Services, Culture en GoodHabitz.

•         Deel je mening en suggesties om ons te helpen de Course Finder te verbeteren