31 januari - 6 februari 2021

Winter Kick-In

De Winter Kick-In 2021 zal plaatsvinden van zondag 31 januari tot en met zondag 6 februari. De hele week staat in het teken van het leren kennen van je medestudenten, het ontdekken van alle sport-, cultuur- en gezelligheidsverenigingen, en het vinden van je weg op de campus en in de stad Enschede. Daarnaast zal er ook aandacht zijn voor je studie programma, rooster en boekenlijst.

Het programma zal wat anders zijn dit jaar door de COVID-19 beperkingen. Zoveel mogelijk activiteiten zullen fysiek gehouden worden, allemaal volgens de regels die gelden op dat moment. Op de eerste dag zal je je ‘Mentor-groep’ leren kennen. Dit is een kleine groep medestudenten, onder leiding van ouderejaars studenten, met wie je kan deelnemen aan de online en fysieke activiteiten.

Voor meer informatie kan je de site bezoeken: https://www.kick-in.nl/nl/. Zorg ook dat je ons volgt op Facebook (Kick-In) en Instagram (kick_in.ut) om op de hoogte te blijven van eventuele veranderingen in het programma door COVID-19 beperkingen.

31 januari - 6 februari 2021