14 - 16 mei 2024

UT Career Café

Ben je je aan het oriënteren op de mogelijkheden na je afstuderen, ben je nieuwsgierig naar de bedrijven waar de UT alumni terecht zijn gekomen en hoe hun carrières zijn verlopen? Kom dan naar het UT Career Café op dinsdag 14 en donderdag 16 mei, van 16.00 - 18.00 uur.

In het Career Café ontmoet je UT-alumni werkzaam over de hele wereld die jou graag tips geven om de perfecte baan te vinden. In een informele setting vertellen de alumni over hun eigen ervaringen in hun zoektocht naar een baan. Ontmoet deze alumni en leer van hun loopbaanverhalen.

Op 14 mei ontmoet je in een online café UT alumni die werkzaam zijn buiten de regio. Op 16 mei ontmoet je in het fysieke café UT alumni die werkzaam zijn in de regio.

In kleine groepjes (max. 4 studenten) kun jij de alumnus vragen stellen, zoals:

●             Hoe ben jij aan je eerste baan gekomen?
●             Welke valkuilen kwam je tegen bij het zoeken naar een baan?
●             Welke vaardigheden zijn het meest belangrijk in je werk?

Interesse? Meld je nu al aan via het registratieformulier op onze website.
Na registratie ontvang je informatie over de alumni die meedoen en hoe je je kunt aanmelden voor de alumni van jouw keuze.

Het UT Career Café wordt georganiseerd door Career Services in samenwerking met het UT Alumni Office.

Campus Universiteit Twente
14 - 16 mei 2024