Kick in Update associations

Beste vereniging,

Jullie hebben vast allemaal de nieuwe aangekondigde versoepelingen vanuit de overheid gehoord die in augustus gelden. Wij als KIC willen graag zo goed mogelijk op deze nieuwe versoepelingen inspelen, om een zo leuk mogelijke Kick-In neer te zetten. Vanwege de korte tijd die we nog hebben en vele uitdagingen, is het lastig om nog veel te veranderen aan het programma. Echter gaan we er alles aan doen om de huidige fysieke onderdelen zo veel mogelijk op te schalen en waar mogelijk meer fysieke activiteiten toe te voegen.

Fysieke activiteiten

Voor de aankondiging op 24 juni waren de fysieke activiteiten in ons programma: city tours, campus tours, sport- en cultuurworkshops, BBQ’s, Foodhallen drive through en pizza diners. We gaan proberen deze zo veel mogelijk op te schalen, zodat zo veel mogelijk doegroepen zich hier voor in kunnen schrijven. Hieronder staat beschreven wat deze opschaling voor jou als vereniging en het programma betekent. Daarnaast willen we proberen nieuwe fysieke activiteiten in het programma te introduceren, deze houden we nog even voor onszelf aangezien ze nog erg onzeker zijn.

Programma

Aan het online programma is niet veel veranderd, er is vooral geschoven met de tijdsloten van de fysieke activiteiten. Het programma is in de bijlage te vinden. De groene activiteiten zijn online, in het geel/oranje zie je de fysieke activiteiten. Fysieke activiteiten zijn per tijdslot per doegroep te reserveren.

De grootste veranderingen zijn hieronder samengevat:

·        De campus en city tours zijn nu van 10:00-14:00 en worden opgeschaald.

·        De sport- en cultuurworkshops zijn nu van 12:00-16:00, wereldverenigingen krijgen ook de mogelijkheid om workshops te organiseren.

·        De online sport, cultuur en wereldworkshops zijn verplaatst naar 14:00-16:00 en overlappen nu met de fysieke workshops.

·        De online infomarkten zijn verplaatst naar 16:00-17:00.

·        De BBQ’s en Pizza diners op campus (in programma ‘dinners’) zullen opgeschaald worden, zodat zo veel mogelijk doegroepen zich hiervoor kunnen inschrijven. Hiernaast is er de mogelijkheid om bij de Foodhallen Drive Through avondeten te halen.

We hopen jullie binnenkort meer informatie te geven over andere mogelijke fysieke activiteiten.

Wat betekent dit voor mij als vereniging?

Fysieke Workshops

De veranderingen hebben vooral effect op de fysieke workshops. Door de verhoogde capaciteit willen we graag ook wereldverenigingen de mogelijkheid geven om fysieke workshops op campus aan te bieden. Als je hier interesse in hebt, meld dit dan aan via de site via de activiteit: ‘[Fysiek] Sport & Cultuur workshops!’. De aangemelde verenigingen moesten in de beschrijving hun beschikbaarheid doorgeven voor in de tijdsloten van de workshops, deze tijdsloten zijn nu dus veranderd naar:

-        Do 20/8 12:00-16:00

-        Vrij 21/8 10:00-14:00

-        Za 22/8 12:00-16:00

-        Zo 23/8 10:00-17:00

We willen jullie vragen om in de beschrijving aan te passen op welke van deze tijdstippen jij een workshop wil organiseren voor de aankomende studenten, zodat wij een goede verdeling kunnen maken. Sorry voor het ongemak, we hopen dat jullie dit allemaal voor 1 juli aan kunnen passen!

Parallel activiteiten

Door de nieuwe RIVM maatregelingen/versoepelingen is er meer mogelijk in augustus, ook tijdens het organiseren van parallel activiteiten. We begrijpen het daarom als jullie hier nog aanpassingen in willen maken. Laat ons dit voor 1 juli weten door nieuwe plannen/activiteiten/aanpassingen op te sturen naar logistiek@kick-in.nl. Ook als jullie iets willen veranderen in de tijden van de activiteiten, overleg dit dan met ons voor 1 juli, in overleg kunnen aanpassingen op de restricties gemaakt worden. We bevinden ons opeens in een nieuwe situatie, in overleg is veel mogelijk.

Deadlines

Organization profile --> show activities --> adjust descriptions.

De deadline voor het aanmelden voor een fysieke workshop en een plek in IntroCloud zijn verstreken. Heb je hier nog wel interesse in? Mail dan naar secretaris@kick-in.nl, dan kunnen we samen naar de mogelijkheden kijken!

We proberen jullie in deze alsmaar veranderende situatie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van ons proces en programma. Laat het vooral weten als er iets onduidelijk is, of als je vragen hebt, zodat we samen een geweldige Kick-In voor de aankomende studenten kunnen organiseren!

Met vriendelijke groeten,

Esmay Hammink