Grand Finale UT Challenge 2020

De UT Challenge is een innovatie- en ondernemerscompetitie, gericht op alle studenten van de Universiteit Twente. Tijdens deze competitie hebben zij, in nauwe samenwerking met organisaties en bedrijven uit verschillende vakgebieden, aan hun project gewerkt. Met behulp van coaching van onze business partners, workshops variërend van businessplan tot pitch en een online speeddate evenement hebben de studenten hun idee, prototype, of hun startup naar een hoger niveau getild.

(Virtual*) Grand Finale

De finalisten hebben hard gewerkt aan het perfectioneren van hun ideeën en pitches. Ontdek het brede en interessante scala van hun projecten zoals efficiëntere manieren van natuurbescherming, een exoskelet dat dient als stoel of een applicatie die studenten helpt grote hoeveelheden informatie te verwerken door middel van AI.

Bekijk tijdens de Grand Finale op 20 oktober de boeiende pitches van de finalisten en de spannende prijsuitreiking vanuit uw luie stoel of thuiskantoor. Neem er een drankje en hapje bij en geniet van de (virtual) Grand Finale!

Datum: 20 oktober 2020

Tijd: 15:00 tot 17:00 uur

Locatie: Incubase & Online

Registreer hier (gratis) en stem op jouw favoriet tijdens de Grand Finale!

Meer informatie

Heb je nog vragen of wil je meer weten over dit online evenement, neem dan contact op via info@utchallenge.nl.

* Gezien de huidige omstandigheden omtrent COVID-19, vindt dit evenement online plaats voor algemeen publiek. Dit betekent dat iedereen die niet deel uitmaakt van de finalisten, juryleden, of de organisatie de Grand Finale alleen online kan bijwonen.