Unieke kans om meer uit je masterscriptie te halen

Raakt het onderwerp van jouw masterscriptie het thema ‘Een klimaat neutrale campus'? Lees dan snel verder.

De ECIU University biedt studenten de kans om mee te doen aan de ECIU Strategic Challenge. Dat is een combinatie van werken aan je individuele masterscriptieproject en tegelijkertijd in een internationaal interdisciplinair team werken aan een zelfgekozen uitdaging - een echt maatschappelijk probleem dat je als team gaat onderzoeken en waarvoor je een oplossing gaat vinden en implementeren.

30 ECTS

De Strategic Challenge duurt vijf maanden en biedt masterstudenten een unieke leerervaring. Het gaat om het schrijven van een masterscriptie (verwachte werklast van ongeveer 900 uur of ongeveer 30 ECTS) die op de een of andere manier gekoppeld is aan het onderwerp van de challenge. Het maximum van 30 ECTS omvat zowel het schrijven van een masterscriptie als het werken aan de challenge, omdat beide geacht worden elkaar te versterken. Examinering en beoordeling vinden plaats volgens de richtlijnen en regelgeving van de eigen universiteit.

Check de website voor meer informatie en registratie.