Inspiratie, rijk netwerk en nieuwe kennis

Zoek jij een manier om iets extra’s te doen naast je studie? Iets tofs, spannends én leerzaam? Waarbij je ook nog wat studiepunten verdient? Schrijf je dan in voor een leerervaring van de ECIU University.

Deze samenwerking van veertien Europese universiteiten bieden jou het beste van het beste. Een internationale leerervaring, online of blended met locatiebezoek. Je werkt aan de uitdagingen van vandaag de dag en je dompelt je onder in onderwerpen als een klimaat neutrale campus, energieopslag of studentenhuisvesting. Ook zijn er tal van korte micro-modules te volgen. Denk aan taalcursussen of verschillende lessen over toegankelijkheid van technologie.

Laat je inspireren door andere culturele- en studieachtergronden en neem nieuwe kennis plus een rijk netwerk mee naar huis.

Voor de sneller beslissers, inschrijven tot eind januari!