Wil jij voor slechts 5 euro naar NSO?

Op woensdag 21 februari 2024 voeren de jonge talenten van het Nederlands Studenten Orkest , onder leiding van Frans-Aert Burghgraef, onder andere Mahlers prachtige Vijfde Symfonie en een nieuwe compositie van Silvia Lanao, uit. Soliste is sopraan Lilian Farahani. Zij treden op in het Muziekcentrum Enschede om 20.00 uur.

De universiteit houdt een speciale kaartactie voor het komende concert van het NSO. Als UT-student geven we jou de kans om het concert bij te wonen voor slechts 5 euro.

We werken op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt' principe. Als je geïnteresseerd bent in een kaartje, vul dan dit aanvraagformulier in. We hebben een beperkte hoeveelheid kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij! Aanvragen kan tot 12 februari 2024.

Instructies om je kaartje te ontvangen volgen later.