Haal meer uit je studie

Aan het begin van het nieuwe collegejaar nodigt ECIU University – waarvan de UT partner is – je uit voor de nieuwste challenges en micromodules. Ontdek meer dan 70 leermogelijkheden en krijg een unieke kans om diverse vaardigheden voor je carrière te ontwikkelen.

Bekijk hier de details en vereisten en ga aan de slag!

Als je meer vragen hebt over ECIU University en onze leermogelijkheden, neem dan contact met ons op via dit contactformulier of bekijk onze FAQ-sectie.

Met al meer dan 1000 studenten en meer dan 100 deelnemende bedrijven, kunnen we niet wachten tot je aan een eigen reis begint. Doe mee – en daag je manier van denken uit.

Wil je geen enkele kans missen? Abonneer je op onze nieuwsbrief waarin we de nieuwste uitdagingen, micromodules en evenementen delen.