12 juni 2023 09.00 uur - 16 juni 2023 12.00 uur

Studentenverkiezingen Universiteitsraad (UC)

Van maandag 12 juni (9.00 uur) tot en met vrijdag 16 juni 2023 (12.00 uur) zijn er studentenverkiezingen voor de Universiteitsraad (UC). Door te stemmen kies je wie jouw belangen in de Universiteitsraad vertegenwoordigt. Laat je stem tellen!

Universiteitsraad

De UC is het centrale medezeggenschapsorgaan van de UT. De raad heeft instemmingsrecht en geeft advies over belangrijke besluiten van het College van Bestuur. Ook kan de raad vragen, ideeën en voorstellen rechtstreeks aan het College van Bestuur voorleggen.

Verkiezingen

Op maandag 12 juni 2023 ontvang je een e-mail met een link om je stem uit te brengen. Vanaf 12 juni tot en met 16 juni kun je ook stemmen via het nieuwsbericht op de studenten nieuwswebsite.

Kandidaten

De compilatielijst geeft een overzicht van de studenten die zich kandidaat hebben gesteld. Bekijk de video als je meer informatie wilt over de kandidaten en hun programma's. Ga naar de websites van UReka of DAS voor meer informatie.

Uitnodiging voor debat op 12 mei

Ben jij geinteresseerd in medezeggenschap en hou je wel van een goede discussie? Op maandag 12 juni van 12.45 tot 13.30 uur debatteren de fractievoorzitters van UReka of DAS op het O&O-plein, bij de Starbucks. De ijscokar van Van der Poel zorgt voor een heerlijk gratis ijsje. Wees welkom en doe mee!

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen, stuur ze dan naar het verkiezingscomité.

O&O Plein
12 juni 2023 09.00 uur - 16 juni 2023 12.00 uur