11 september 2024 19.45 uur - 21.00 uur

De Basis van Investeren door Duitenberg

Wie zijn wij?

Duitenberg, opgericht in 1986, is een Studenten Beleggingsvereniging die studenten van de Universiteit Twente en Saxion samenbrengt die een passie voor financiën delen. Onze missie is het bevorderen van een bruisende gemeenschap waarin gelijkgestemden hun begrip van de financiële wereld kunnen verdiepen. Door middel van boeiende lezingen, netwerkbijeenkomsten en de unieke mogelijkheid om te investeren met de middelen van de vereniging, bieden wij onze leden praktische ervaring op de aandelenmarkt. Bij Duitenberg geloven we dat de beste manier om te leren beleggen is door het te doen, en we zijn toegewijd aan het helpen van onze leden bij het ontwikkelen van de vaardigheden en kennis die nodig zijn om succesvol te zijn op de financiële markten.

Komend evenement: De Basis van Investeren door Duitenberg

Op 11 september presenteert Duitenberg met trots een lezing "Inleiding tot Beleggen", geleid door Andres Iturbide Figge. Deze sessie staat open voor alle studenten die een uitgebreid begrip van financiële markten willen opdoen. Of je nu nieuw bent in beleggen of je expertise wilt verfijnen, deze lezing biedt waardevolle inzichten en praktische strategieën om met vertrouwen de complexiteit van financiën te doorgronden.

We nodigen je uit om gebruik te maken van deze kans om je financiële kennis te vergroten en jezelf op weg te zetten naar succesvol en weloverwogen beleggen.

Meld je hier aan!

Google Forms

Voor de snelste updates, zorg ervoor dat je lid wordt van onze groepschat!

Spiegel - Spiegel 6
11 september 2024 19.45 uur - 21.00 uur