4 oktober 2024 12.45 uur - 13.30 uur

Uitnodiging Alumni Talks: Studentenlunchlezingen!

Hoe bereik je je droom? Een droom die vormgeeft aan een ontwikkeling in de toekomst? Op vrijdag 4 oktober zijn twee vooraanstaande alumni tijdens de lunchpauze op de campus om hun persoonlijke verhalen met jou te delen.

Merel Boers – Technische Geneeskunde / PhD: Hoe pak je met AI een groot gezondheidsprobleem aan en ontwikkel je een succesvol en bruikbaar product? Technische Geneeskunde UT-alumna Merel Boers heeft dit bereikt met StrokeViewer, powered by Nicolab.

Maurice te Plate – Technische Natuurkunde: Van Twente naar het begin van een heel nieuw hoofdstuk in de astronomie met de James Webb Space Telescope (JWST), een grote, voor infrarood geoptimaliseerde ruimtetelescoop ontworpen om de eerste sterrenstelsels te vinden die zich in het vroege heelal hebben gevormd. Maurice werd vanuit de European Space Agency (ESA) gedetacheerd bij NASA voor het JWST-project. Als Systeem Integratie & Test Manager.

Merel en Maurice zijn vrijdag 4 oktober tijdens de lunchpauze op de campus om hun verhaal te vertellen. En jij kunt bij die lunchsessie aanwezig zijn!
Schrijf je hier in om deel te nemen aan de jouw voorkeurs sessie. Dan zorgen wij ervoor dat er een heerlijke lunch klaarstaat!

Datum lunchlezingen: 4 oktober 2024, 12:45 – 13:30

4 oktober 2024 12.45 uur - 13.30 uur