17 oktober 2024 16.00 uur - 19.00 uur

P-Nut lanceert evenementenreeks over neurodiversiteit

Het PhD & EngD Network van de Universiteit Twente (P-Nut) organiseert een reeks evenementen over neurodiversiteit, ondersteund door het Incentive Fund van de universiteit. De reeks begint met het eerste evenement, "Minds of All Kinds," een co-creatie brainstormsessie op donderdag 17 oktober 2024, van 16:00 tot 19:00. Het evenement is gratis en op de campus. Het evenement, gericht op zowel studenten als medewerkers, richt zich op het verzamelen van ideeën om de UT inclusiever te maken voor neurodiverse individuen.

Luitenant-kolonel Marc van der Burgh van het Nederlandse leger, bekroond voor zijn inspanningen om het leger inclusiever en neurodiversiteitsvriendelijker te maken, zal de keynote speech houden.

Om de voortdurende reeks te ondersteunen, zoekt het organisatieteam vrijwilligers, waaronder moderatoren voor discussiesessies, en wordt er een betaalde student-assistent gezocht om de organisatie van toekomstige evenementen te ondersteunen. Als je interesse hebt om bij te dragen, vul dan dit formulier in.

Schrijf je in voor het eerste evenement op 17 oktober door hier te klikken. Blijf op de hoogte voor meer details over het evenement en de reeks.

Campus Universiteit Twente
17 oktober 2024 16.00 uur - 19.00 uur