student union network

SUN is onze commissie die zich bezig houdt met het ontwikkelen van een gratis online applicatie, waar verenigingen hun ledenadministratie in kunnen bijhouden. De ledenadministratie van Student Union erkende verenigingen kan worden vergemakkelijkt door gebruik te maken van de gegevens die de universiteit in OSIRIS heeft staan. De SUN commissie ontwikkelt een applicatie die deze efficientieslag realiseert. Vanwege de privacywetgeving is SUN het enige platform dat direct data uit OSIRIS zal verstrekken aan verenigingen.

Als student hoef je je gegevens nog maar op één centrale plaats te wijzigen, dan worden ze in één keer doorgevoerd bij alle aangesloten verenigingen waarvan jij lid bent. Je kan natuurlijk wel voor iedere vereniging kiezen welke gegevens je wilt delen.

Verenigingen die het SUN willen gebruiken hebben de keuze om gebruik te maken van de volledige applicatie, of om de API te combineren met hun eigen Front-End. Dit betekent dat je als vereniging nog wel je eigen systeem kan behouden maar wel de voordelen van het Student Union Network kan benutten.